En toen werd er gebeld…

Door John van L. Licensed to solve.

Ik had John eerder aan de lijn gehad voor een ander akkefietje en dat loste hij toen aardig op. Na een lang gesprek over T-Mobile kwamen we niet alleen tot de voordehandliggende conclusie dat er veel dingen fout gaan bij T-Mobile maar werd er ook gezegd dat ik T-Mobile waarschijnlijk overschat. Dat is pijnlijk, maar wel eerlijk. John is iemand die escalaties behandelt, daar krijg je geen ruzie mee. Daar was ik ook niet op uit, al werden mijn blogs en mails intern wel zo opgevat. Vreemd dat dan niemand mij eens belt of terugmailt. T-Mobile is te hard gegroeid.

John pleegde een paar telefoontjes en als het goed is sta ik nu op de wachtlijst voor een zwarte iPhone op dezelfde positie als eerst. Even afwachten maar. Als ik het nieuwe contract krijg heb ik zeven dagen. Ik weet het nog niet. Heb John duidelijk gemeld dat ik de iPhone 4 campagne nog steeds misleidend vind. Ik zou heel graag eens met Alexander Hamel praten over hoe dit beter kan en moet!

Kortom: nog steeds niks, maar in ieder geval niet meer drie keer niks! Keep you posted.